Innovasjon i selskapet og utvikling av våre tjenester
Innovasjon skjer i hele konsernet og i små og store oppdrag for våre kunder.
Våre kunder står stadig i nye og mer komplekse utfordringer. Vi jobber derfor kontinuerlig med å forbedre eksisterende tjenester og å utvikle nye tjenester som leverer på nye behov. Innsikt og kunnskap om kunders behov og vår fagekspertise settes sammen til tjenesteløsninger som skaper ny verdi for våre kunder.
Innovativ organisasjon
Våre medarbeidere er vår viktigste ressurs, og vi har derfor utviklet en rekke arenaer, kurs og programmer som gjør det mulig å utvikle innovasjonskompetanse og ferdigheter. Eksempler på dette er vår frokostseminarserie om innovasjon, vårt innovasjonslederprogram som utdanner 16 ansatte til innovasjonsledere hvert år, vår prisutdeling Norconsult Awards, som løfter fremragende prosjekter og prestasjoner, og B Edge som samler konsernets ildsjeler innen digital transformasjon og innovasjon.
Vi er stolte over å være en innovativ virksomhet og jobber hver dag for å sikre at vi er i forkant når det gjelder innovasjon, digitalisering og nyskapning, og vi lever etter vårt formål: «hver dag forbedrer vi hverdagen».
Dette kan vi hjelpe deg med: